Aprofitant que estem a la setmana de la mobilitat, l’AMPA de la nostra escola, juntament amb l’AMPA de l’Escola el Vapor i amb la comissió de Camí Escolar Terrassa, s’ha organitzat una xerrada, que comptarà amb el regidor de mobilitat de Terrassa, amb un convidat expert en Camins Escolars, sera una jornada participativa, on tots podrem posar cullerada i incidir sobre temes d’autonomia infantil.  Des de la comissió de mobilitat de l’AMPA esperem que sigui del vostre interes.

• Data: dijous 15 d’octubre
  • Horari: de 19 a 21h
  • Lloc: Escola Bisbat d’Ègara (gimnàs)
  • Hi haurà un servei de canguratge gratuït, cal demanar-ho a info@camiescolarterrassa.cat