• Reunions d’inici de curs i monitoratge curs 19-20 13 Setembre, 2019

Comencem un curs nou amb moltes ganes i conjuntament les primeres reunions amb els mestres dels nostres infants.

L’AFA posa un servei gratuït de monitoratge per a les reunions amb les vostres classes per tal que hi podeu assistir còmodament.

En el següent formulari us hi podreu apuntar.

Fixeu-vos en el curs i el dia de la reunió, poseu quants infants faran ús del monitoratge, els noms i sobretot un telèfon de contacte per si el monitor o monitora hagués de posar-se en contacte amb vosaltres.

Per a cada reunió que ho necessiteu ompliu un formulari.

• Com actuar si us heu quedat sense plaça pública de proximitat pel curs 2019/2020 24 Maig, 2019

Més informació: https://www.fapac.cat/node/4232008

• JIES 2018-2019. JORNADA DE CLOENDA 24 Maig, 2019

Us informem de la propera JIE (Jornades d’Iniciació Esportiva), en aquesta ocasió JORNADA DE CLOENDA, que se celebrarà el dissabte 8 de juny de 9,30 a 13,00h a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa. El preu de l’activitat té un cost d’1€ i estarà coberta per l’assegurança esportiva del Consell Esportiu.

DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ: Dissabte, 1 de juny.

Descripció i desenvolupament de l’activitat .

En aquesta última jornada. es realitzarà una trobada amb altres municipis que participin al programa de JIE, es faran tastets d’altres disciplines esportives generant diversos jocs coorporatius.

En breu rebreu un flyer on estarà tota la informació de l’activitat. Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la secretaria de l’AFA o a jie@ampabisbatdegara.com.

Animeu-se a participar!!!!

• Diada del Patrimoni by Minyons de Terrassa 24 Maig, 2019

• FERRO CALENT 7 Maig, 2019

El MERAVELLÓS grup de teatre del Bisbat els BISBATRERUS , us fem saber que actuem per a la FIRA MODERNISTA
    Us hi esperem a tots/es per a passar una agradable estona amb l’obra FERRO CALENT.

LLoc de la representació: PLAÇA VELLA
    Dies: DISSABTE 12:00h i 17:00 i DIUMENGE 17:30h

Us hi esperem!!!!!!

• Programa preventiu dels abusos escolars STOPBULLYING!! 25 Abril, 2019

Us informem que el proper curs 2019-20 es durà a terme el programa de prevenció d’abusos escolars pels alumnes de primària de la nostra escola a través de l’entitat VEIE de Sabadell. Com és coneixedor de tots, com a cualsevol escola, es produeixen situacions de conflictes entre iguals, des de l’AFA amb col·laboració amb l’escola hem cregut convenient apostar i invertir sobre aquest tema.

Aquest programa està encaminat a  la Prevenció d’abús escolar des d’una perspectiva de caire experiencial i emocional i consta del següent:

Cicle Inicial (Primer i Segon de Primària):

Dues sessions primerenques de prevenció d’un possible abús escolar per cada grup classe.

1. Sessió de competència emocional.
      Primera sessió encaminada al reconeixement, l’ expressió i l’adequada gestió de les emocions bàsiques.
    2. Reconeixement de conductes abusives.
      Segona sessió enfocada a la detecció i reconeixement de conductes que poden provocar emocions adverses en els altres i en un mateix.

Cicles mitjà i superior (Tercer, Quart, Cinquè i Sisè de Primària):

Tres sessions de prevenció i intervenció en abús interpersonal dins el grup d’iguals.

1. Sessió de coneixença i cohesió.
      Primera sessió enfocada a la detecció i al reconeixement propi i aliè de les emocions més agradables i que generen benestar. La sessió es durà a terme a partir de dinàmiques de cohesió de grup que ens portaran a viure i sentir aquest tipus d’emocions i a generar debats d’on puguem anar extraient coneixements. Al llarg de la sessió s’aprofitarà per prendre el primer contacte amb els nens i poder observar rols o dinàmiques ja establertes en el quotidià del grup.
    2. Sessió de xoc:
      Segona sessió dirigida a topar amb una realitat que a vegades es diferencia de la positivitat de la sessió anterior. Aquesta té com a objectiu principal poder demostrar que hi ha conductes que generen emocions no equiparables amb les del primer dia que condicionen l’aparició de sensacions desagradables tant en els altres com en un mateix. nts no siguin positius.
    3. Sessió de reflexió:
      Tercera sessió encaminada a la detecció conjunta de dinàmiques que generen emocions negatives durant el dia a dia dins el grup classe. Aquesta té l’objectiu de visibilitzar plegats allò que no volem i allò que ens fa sentir malament i fa sentir malament als altres. Reflexió general de caire emocional de quin paper juga cadascun dels infants en tot plegat i de què podem fer per canviar dinàmiques que assumim com a inadequades.

Com sempre, si voleu fer-nos qualsevol consulta referent a aquest tema, estem a la vostra disposició:
    junta@ampabisbatdegara.com

• Acte solidari UnidosXEllos 15 Abril, 2019

“Les coses més boniques ni es veuen ni es toquen, ❤ES SENTEN❤

Vine a l’acte organitzat per Unidos X Ellos, el proper 28 d’abril a un dels pàrquings de l’Hospital de Terrassa.

Es realitzarà una cursa BTT, una Caminada Popular, Zumba, Batukada, Walking Futbol, Tallers Infantils i molt més…

INSCRIPCIONS: unidosxellos28@hotmail.com

Se celebrarà un gran acte solidari on sumarem metres d’esperança per realitzar la segona fase de la Planta de Pediatria de l’Hospital de Terrassa.

Us hi esperem!!!