• 1ª Matinal en Família del Bisbat 19 Octubre, 2019

Aquesta primera matinal del dia 19 d’octubre a LA MOLA ha estat tot un èxit!!!!!! Hem de donar les gràcies a totes les famílies que han participat, en especial a les famílies que fan que aquestes trobades es puguin dur a terme.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!!!!!!!

• FESTA DE BENVINGUDA DE P3 AL BISBAT D’ÈGARA 16 Octubre, 2019

Comença un nou curs i amb ell l’arribada de nous nens i nenes al Bisbat.

Per tal que els nous nens i nenes i les seves famílies coneguin millor l’AFA i l’Escola, hem preparat una Festa de Benvinguda, oberta a totes les famílies de l’Escola.

Tindrà lloc al pati d’Infantil el divendres 25 d’octubre de 16,30 a 18,30.

Farem farem diverses activitats per als nens i nenes: tallers i jocs varis, globoflèxia, animació infantil, pintacares, photocall, berenars a càrrec dels alumnes de 6è…

Esteu tots convidats, nous i veterans, a participar a la festa. Us esperem!

• MATINALS EN FAMÍLIA DEL BISBAT 10 Octubre, 2019

Un any més, l’AFA de l’escola us informa de les sortides “Matinals en Família” programades per aquest curs 2019-20.

Les dates de les sortides son les següents:

• 01/12/2019: Hospital de Sang
    • 26/01/2020: Cova del Drac
    • 07/03/2020: Banyoles o Montseny (Excursió de tot el dia)
    • 18/04/2020: Cova Simanya
    • 31/05/2020: La fageda d’en Jordà (Excursió de tot el dia)

Aquestes sortides estan pensades per a que grans i petits puguin gaudir-les adequant el ritme als més menuts.

Els responsables de les “Matinals en Família” es reserven el dret de canviar les dates o llocs de les excursions.

NOTA IMPORTANT: L’AFA de l’escola no es fa responsable dels accidents o de qualsevol contratemps que pugui succeir. Cadascú és responsabilitza dels seus fills/es.

Us esperem!!

• 2ª edició. Cursa de les ciutats CONTRA EL CÀNCER DE PÀNCREES a Terrassa 2 Octubre, 2019

2a edició de la cursa de les ciutats a Terrassa que se celebrarà el 27 d’octubre de 2.019.

Amb més sortejos, més sorpreses i nou circuit més cèntric i apte per a tots els nivells.

Ha arribat a Terrassa una carrera que pensa en el corredor, 100% solidària, on l’import íntegre de la inscripció es destina a projectes d’investigació del càncer de pàncrees. Fem gran Terrassa!

Ajuda’ns a seguir avançant en el camp de la investigació!

CORRE O CAMINA PERÒ SUMA’T A LA CAUSA!

• Pedalada de la Setmana de la Mobilitat 2019 “Camina amb nosaltres” 19 Setembre, 2019

Programa:

• Dia, hora i lloc: diumenge 22 de setembre de 2019 a les 10:30h a la Plaça Nova de Terrassa.
    • Recepció dels participants a partir de les 09:30h.
    • A les 10:30h es donarà la sortida i els participants que ho desitgin realitzaran la “Imatge de la Bicicleta Humana“, acció que es programa a la sortida de la pedalada, que consistirà en la realització d’una imatge d’una bicicleta gegant formada pels participants, que serà fotografiada des d’un punt elevat per obtenir una fotografia d’impacte.
    • La Pedalada finalitza també a la Plaça Nova (a les 12.30h, aproximadament).
    • El recorregut és de 8 km.
    • Activitat per a tota la família. Tots els nens i nenes participants que vinguin amb la seva bicicleta, han de poder anar en bici durant 8 quilòmetres. No hi ha grans pujades, però hi ha alguna rampa sostinguda.
    • Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult.
    • Els participants rebran una ampolla d’aigua i una poma a l’arribada, cortesia de Caprabo.

Recepció dels participants:

• Inscripció gratuïta al punt de sortida a partir de les 9.30h.

Més informació: FES CLICK AQUÍ

• DIADA DEL XUMET 19 Setembre, 2019

Si teniu petits a casa que encara fan servir xumet però ja els tocaria anar-lo deixant, no deixeu passar la ‘Diada del xumet’ del Drac de Terrassa. Si els vostres fillls es decideixen a donar-li la seva pipa, el Drac els hi obsequiarà amb un regalet a canvi i se la penjarà a la boca per lluir-la durant algunes de les seves actuacions.

Aquest diumenge a la plaça Vella els de la Colla del Drac hi seran amb el Drac de Terrassa i el Drac infantil, que acompleix 19 anys!

Al matí trobareu jocs, tallers infantils i cercavila de tabals amb els So-m Maurina. I a la tarda una xocolatada i cercavila infantil amb foc amb la participació d’altres colles infantils provinents diferents llocs de Catalunya: la Colla Infantil Dimonis de Molins de Rei i la Colla iInfantil Pixafocs i Cagaespurnes.

El programa de la Diada és:

• De 10.30 a 11.30 h – Batucada amb So-m Maurina i els Diables de Sant Pere Nord
    • D’11 a 13 h – Tallers i jocs infantils
    • A les 11.30 h – Ballada del Drac Infantil de Terrassa
    • A les 17.30 h – Plantada de bèsties de foc de la Colla Infantil Dimonis de Molins de Rei, Colla iInfantil Pixafocs i Cagaespurnes i Drac de Terrassa
    • De 18.30 a 19.30 h – Xocolatada popular
    • De 19.30 a 20.30 h – Cercavila amb foc amb la  Colla Infantil Dimonis de Molins de Rei, Colla iInfantil Pixafocs i Cagaespurnes i Drac de Terrassa

Per anar obrint boca, podeu passar durant la setmana a veure i saludar el Drac de Terrassa, que trobareu al vestíbul de la Casa Soler i Palet (Font Vella, 28). L’horari d’obertura és els dilluns de 9 a 14 i de 16.30 a 18 h, de dimarts a divendres de 9 a 14 i de 16.30 a 20 h i dissabtes d’11 a 14 i de 18 a 20 h. Diumenges i festius és tancat.

• Reunions d’inici de curs i monitoratge curs 19-20 13 Setembre, 2019

Comencem un curs nou amb moltes ganes i conjuntament les primeres reunions amb els mestres dels nostres infants.

L’AFA posa un servei gratuït de monitoratge per a les reunions amb les vostres classes per tal que hi podeu assistir còmodament.

En el següent formulari us hi podreu apuntar.

Fixeu-vos en el curs i el dia de la reunió, poseu quants infants faran ús del monitoratge, els noms i sobretot un telèfon de contacte per si el monitor o monitora hagués de posar-se en contacte amb vosaltres.

Per a cada reunió que ho necessiteu ompliu un formulari. Per accedir al formulari clicar aquí.