Mobilitat

La comissió de mobilitat es va crear amb l’objectiu de millorar les condicions d’accessibilitat a la nostra escola, dissenyant camins segurs per arribar-hi i treballant per una millor senyalització viària del nostre entorn. A més, porta a terme accions per fomentar l’ús de mitjans de transport alternatius al cotxe particular (bicicletes, patinets, bus urbà o anar a peu).

Pensem que entre tots podem aconseguir un entorn més segur i agradable pels nostres fills i filles. Tant l’educació vial com la manera que tenim de desplaçar-nos per la ciutat són dos aspectes que cal cuidar des de que són petits, així resulta molt més senzill aconseguir un canvi d’hàbits en la societat.

Si voleu enviar suggeriments o comentaris als membres de la comissió, podeu fer servir el formulari de contacte de la part inferior d’aquesta pàgina o bé enviar-nos un correu electrònic a mobilitat@afabisbatdegara.cat

BLOG de la Comissió de Mobilitat

• Diagnosi del Pla de Mobilitat 2015-2020 12 Abril, 2015

Video sobre la Diagnosi del Pla de Mobilitat 2015-2020, amb la informacio de tots els tipus de desplaçaments que s’efectuen a la ciutat, informacio sobre carrils-bici, ús dels aparcaments, etc….

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=cjvzQ36eytI&w=440&h=248]

• 2a reunió del Camí Escolar de Terrassa – dimarts 24 de març 29 Març, 2015

Convoquem la segona reunió del Camí Escolar de Terrassa, oberta a tothom. Tal com es va acordar a la darrera reunió, aquesta es realitzarà a l’escola Bisbat d’Egara. Al final del missatge, trobareu el resum del que es va tractar a la primera reunió. Gràcies per fer-ne difusió entre els vostres associats interessats.

Datadimarts 24 de març

Lloc: Escola Bisbat d’Egara, Biblioteca, C/Sant Marian, 31 – 56

Hora: 20:00h (fins a les 21.30h)

Ordre del dia:

• Seguiment dels projectes de Camí Escolar a les escoles Bisbat d’Ègara, El Vapor, França i altres escoles.
    • Presentació dels resultats de l’estudi dels itineraris principals a peu i altres dades del Pla de Mobilitat.
    • Proposta de manifest d’adhesió al Camí Escolar.
    • Propostes per als partits polítics, de cara a les eleccions municipals.
    • Proposta de xerrada-debat al mes de juny.
    • Proposta de concurs de logo.
    • Proposta funcionament del blog: camiescolarterrassa.wordpress.com
    • Proposta d’enquesta de mobilitat comuna.
    • Propostes per engrescar escoles, equips directius.

____________________________________________

Formulari de Contacte

El teu nom (obligatori)

El teu email (obligatori)